Wszystko w jednym – MAXISOIL!

SEPPI MAXISOIL to wielofunkcyjna glebogryzarka . Uprawia ziemię i drogi, frezuje pniaki i ściółkuje drewno. Idealnie nadaje się do utrzymania dróg gruntowych, do rekultywacji terenu, do przygotowania stoków narciarskich, do oczyszczania ubytków po pracach wyrębowych.

Mulczer SEPPI MAXISOIL  nadaje się do ciągników o mocy od 300 do 450 KM. Opatentowany rotor V-LOCK stanowi zoptymalizowaną kombinację nowych młotków stałych ULTRA MONO PROTECT + MONO i ULTRA MONO EXTREME z wkładkami z węglika wolframu . Maszyna standardowo wyposażona jest w układ chłodzenia skrzyni biegów zintegrowany z urządzeniem do zdalnej kontroli temperatury, który eliminuje ryzyko przegrzania przekładni w przypadku przerwania pracy. Podwójne  pasy zębate CARBONCHAIN ​​zapewniają wysoką wytrzymałość i stabilność długości przy dużej elastyczności. Rama jest w pełni zabezpieczona wymiennymi, odpornymi na zużycie płytami Hardox®. W wersji standardowej dostępny jest ADAM – system wyrównywania kardana, poprawiający dopasowanie maszyny do gleby. Ta funkcja „kompensacji kąta” SEPPI służy do ochrony wału przegubowego, WOM ciągnika i MAXISOIL przed niepotrzebnymi naprężeniami powodowanymi różnicami w glebie. Podstawowe cechy to także regulowana listwa krusząca i grill, umożliwiające uzyskanie pożądanego stopnia rozdrobnienia oraz hydraulicznie regulowana osłona.

Największa na świecie glebogryzarka i kruszarka do kamieni SEPPI MAXISOIL 350 : Na życzenie naszych operatorów z Ameryki Północnej opracowaliśmy mulczer-mulczero-kruszarkę o ekstremalnych wymiarach. Po pomyślnych testach SEPPI M. może zaprezentować glebogryzarkę MAXISOIL 350 o niespotykanych dotąd wymiarach. Dzięki swojej wytrzymałości i zaawansowanemu know-how stworzono potężną, bezpieczną i niezawodną maszynę o najwyższym poziomie wydajności operacyjnej.

NOWOŚĆ od MAXISOIL! 2SPEED POWERSHIFT – 2-biegowa skrzynia biegów  znana już z przeszłości w modelach SUPERSOIL i STARSOIL.   Skrzynia 2-biegowa równoległa (tzw. wersja 2SPEED  ). Dzięki systemowi 2SPEED POWERSHIFT prędkość karuzel kontrolowana jest bezpośrednio na terminalu ISOBUS .
Operator może zmieniać ustawienia w trakcie pracy – bieg szybki do mulczowania na powierzchni – bieg wolny do pracy w ziemi – WOM ciągnika pozostaje niezmienny przy 1000 obr/min. Praca na tej prędkości WOM chroni układ napędowy, a jednocześnie zapewnia lepszą pracę podczas mulczowania drewna (na szybkim biegu) oraz kruszenia kamienia i uprawy gleby (na wolnym biegu).

NOWY! SEPPI stosuje teraz standardowo system sterowania ISOBUS w wielu naszych maszynach! Gniazdo ISOBUS mulczera podłączane jest do ciągnika, co pozwala na monitorowanie i sterowanie niektórymi funkcjami bezpośrednio z komputera pokładowego w ciągniku.

Mocny MAXISOIL jest wyposażony w system wtrysku wody , który wiąże i stabilizuje glebę oraz chłodzi młoty.  Wał sterowany hydraulicznie ( opcja): w dół jako wał zagęszczający / kontrola głębokości, w górę jako rama ochronna

Dostępne szerokości robocze: 250, 350 cm [ 98″, 138″].

APLIKACJE:
  • Kruszenie kamieni na drogach, gospodarstwach rolnych i innych obszarach
  • Tworzenie i utrzymanie dróg szutrowych
  • Oczyszczanie terenu w przemyśle naftowym i gazowym
  • Szczotka na budowach
  • Utrzymanie linii energetycznych i komunikacyjnych
  • Ulepszaj pola uprawne i inne grunty
  • Przygotuj glebę do (ponownego) sadzenia
  • Zarządzanie roślinnością
  • Karczowanie lasów po pozyskaniu drewna
  • Oczyszczanie pasa drogowego
MAXISOIL – WERSJA STANDARDOWA
  • Kruszy kamienie do 50 cm [20″] Ø
  • Mulczuje drewno o średnicy do 50 cm [20“].
  • Uprawia glebę na głębokość do 35 cm [14″] lub głębiej, w zależności od warunków pracy
  • Rotor V-LOCK z kombinacją młotów stałych ULTRA MONO PROTECT + boczne EXTREME
  • Wspornik młotka zapobiegający zużyciu
  • Wał wirnika przykręcany
  • Prędkość robocza 0-2 km/h
  • 3-punktowy tylny podnośnik ISO kat. 3 i 4 centralne stałe
  • Przekładnia 1000 U/min ze zintegrowanym chłodzeniem
  • Dwustronny napęd paska zębatego CARBONCHAIN
  • Zintegrowany ogranicznik momentu obrotowego
  • System wyrównywania ADAM 
  • System ISOBUS (temperatura, chłodzenie, licznik godzin) – wymaga ciągnika z terminalem ISOBUS (lub patrz opcja*)
  • Podwozie wykonane ze stali o dużej wytrzymałości na rozciąganie i ścieranie AR400 z wewnętrznymi wymiennymi PŁYTAMI ZUŻYWAJĄCYMI
  • 2 rzędy hartowanych przeciwnoży
  • Kowadło i siatka krusząca do kruszenia kamieni
  • Kaptur sterowany hydraulicznie
  • Ochrona łańcucha
  • Wąskie, głębokie płozy
  • Kolory: czerwony RAL3020 i grafitowy RAL7021
OPCJE
  • Wał napędowy WOM – seria SK
  • Naprawiono rotor młotkowy ULTRA TIP V-LOCK
  • Przekładnia 2SPEED POWERSHIFT z 2 biegami i zintegrowanym systemem chłodzenia, w tym. System ISOBUS
  • Sterowanie ISOBUS dla ciągników z ISOBUS i terminalem
  • Terminal ISOBUS dla ciągników obsługujących ISOBUS
  • RETROFIT – system kompatybilny z ISOBUS dla starszych ciągników
  • Hydraulicznie sterowany walec zagęszczający, odpowiedni również do kontroli głębokości

I inne opcje do wyboru.