Wszystko w jednym – MAXISOIL!
SEPPI MAXISOIL to wielofunkcyjna glebogryzarka . Uprawia ziemię i drogi, frezuje pniaki i ściółkuje drewno. Idealnie nadaje się do utrzymania dróg gruntowych, do rekultywacji terenu, do przygotowania stoków narciarskich, do oczyszczania ubytków po pracach wyrębowych.
Mulczer SEPPI MAXISOIL nadaje się do ciągników o mocy od 300 do 450 KM. Opatentowany rotor V-LOCK stanowi zoptymalizowaną kombinację nowych młotków stałych ULTRA MONO PROTECT + MONO i ULTRA MONO EXTREME z wkładkami z węglika wolframu . Maszyna standardowo wyposażona jest w układ chłodzenia skrzyni biegów zintegrowany z urządzeniem do zdalnej kontroli temperatury, który eliminuje ryzyko przegrzania przekładni w przypadku przerwania pracy. Podwójne pasy zębate CARBONCHAIN zapewniają wysoką wytrzymałość i stabilność długości przy dużej elastyczności. Rama jest w pełni zabezpieczona wymiennymi, odpornymi na zużycie płytami Hardox®. W wersji standardowej dostępny jest ADAM – system wyrównywania kardana, poprawiający dopasowanie maszyny do gleby. Ta funkcja „kompensacji kąta” SEPPI służy do ochrony wału przegubowego, WOM ciągnika i MAXISOIL przed niepotrzebnymi naprężeniami powodowanymi różnicami w glebie. Podstawowe cechy to także regulowana listwa krusząca i grill, umożliwiające uzyskanie pożądanego stopnia rozdrobnienia oraz hydraulicznie regulowana osłona.
Największa na świecie glebogryzarka i kruszarka do kamieni SEPPI MAXISOIL 350 : Na życzenie naszych operatorów z Ameryki Północnej opracowaliśmy mulczer-mulczero-kruszarkę o ekstremalnych wymiarach. Po pomyślnych testach SEPPI M. może zaprezentować glebogryzarkę MAXISOIL 350 o niespotykanych dotąd wymiarach. Dzięki swojej wytrzymałości i zaawansowanemu know-how stworzono potężną, bezpieczną i niezawodną maszynę o najwyższym poziomie wydajności operacyjnej.
NOWOŚĆ od MAXISOIL! 2SPEED POWERSHIFT – 2-biegowa skrzynia biegów znana już z przeszłości w modelach SUPERSOIL i STARSOIL. Skrzynia 2-biegowa równoległa (tzw. wersja 2SPEED ). Dzięki systemowi 2SPEED POWERSHIFT prędkość karuzel kontrolowana jest bezpośrednio na terminalu ISOBUS .
Operator może zmieniać ustawienia w trakcie pracy – bieg szybki do mulczowania na powierzchni – bieg wolny do pracy w ziemi – WOM ciągnika pozostaje niezmienny przy 1000 obr/min. Praca na tej prędkości WOM chroni układ napędowy, a jednocześnie zapewnia lepszą pracę podczas mulczowania drewna (na szybkim biegu) oraz kruszenia kamienia i uprawy gleby (na wolnym biegu).
NOWY! SEPPI stosuje teraz standardowo system sterowania ISOBUS w wielu naszych maszynach! Gniazdo ISOBUS mulczera podłączane jest do ciągnika, co pozwala na monitorowanie i sterowanie niektórymi funkcjami bezpośrednio z komputera pokładowego w ciągniku.
Mocny MAXISOIL jest wyposażony w system wtrysku wody , który wiąże i stabilizuje glebę oraz chłodzi młoty. Wał sterowany hydraulicznie ( opcja): w dół jako wał zagęszczający / kontrola głębokości, w górę jako rama ochronna
Dostępne szerokości robocze: 250, 350 cm [ 98″, 138″].
APLIKACJE:
- Kruszenie kamieni na drogach, gospodarstwach rolnych i innych obszarach
- Tworzenie i utrzymanie dróg szutrowych
- Oczyszczanie terenu w przemyśle naftowym i gazowym
- Szczotka na budowach
- Utrzymanie linii energetycznych i komunikacyjnych
- Ulepszaj pola uprawne i inne grunty
- Przygotuj glebę do (ponownego) sadzenia
- Zarządzanie roślinnością
- Karczowanie lasów po pozyskaniu drewna
- Oczyszczanie pasa drogowego
MAXISOIL – WERSJA STANDARDOWA
- Kruszy kamienie do 50 cm [20″] Ø
- Mulczuje drewno o średnicy do 50 cm [20“].
- Uprawia glebę na głębokość do 35 cm [14″] lub głębiej, w zależności od warunków pracy
- Rotor V-LOCK z kombinacją młotów stałych ULTRA MONO PROTECT + boczne EXTREME
- Wspornik młotka zapobiegający zużyciu
- Wał wirnika przykręcany
- Prędkość robocza 0-2 km/h
- 3-punktowy tylny podnośnik ISO kat. 3 i 4 centralne stałe
- Przekładnia 1000 U/min ze zintegrowanym chłodzeniem
- Dwustronny napęd paska zębatego CARBONCHAIN
- Zintegrowany ogranicznik momentu obrotowego
- System wyrównywania ADAM
- System ISOBUS (temperatura, chłodzenie, licznik godzin) – wymaga ciągnika z terminalem ISOBUS (lub patrz opcja*)
- Podwozie wykonane ze stali o dużej wytrzymałości na rozciąganie i ścieranie AR400 z wewnętrznymi wymiennymi PŁYTAMI ZUŻYWAJĄCYMI
- 2 rzędy hartowanych przeciwnoży
- Kowadło i siatka krusząca do kruszenia kamieni
- Kaptur sterowany hydraulicznie
- Ochrona łańcucha
- Wąskie, głębokie płozy
- Kolory: czerwony RAL3020 i grafitowy RAL7021
OPCJE
- Wał napędowy WOM – seria SK
- Naprawiono rotor młotkowy ULTRA TIP V-LOCK
- Przekładnia 2SPEED POWERSHIFT z 2 biegami i zintegrowanym systemem chłodzenia, w tym. System ISOBUS
- Sterowanie ISOBUS dla ciągników z ISOBUS i terminalem
- Terminal ISOBUS dla ciągników obsługujących ISOBUS
- RETROFIT – system kompatybilny z ISOBUS dla starszych ciągników
- Hydraulicznie sterowany walec zagęszczający, odpowiedni również do kontroli głębokości
I inne opcje do wyboru.